Image Placeholder

Teamfight Tactics Оновлення 14.14

Оригінал Англійською

Що за вихідні!

З’явилося ім’я нового володаря Корони тактика та чемпіона Чорнильних казок (не називаємо ім’я, бо спойлери. Можете переглянути VOD-и).

Але тут я кваплюся. 14.14 наше фінальне оновлення набору Чорнильних казок, тож ми підготували купу сюрпризів, котрі обов’язково створять якісь нові композиції чи дикі командоутворення. Основною філософією тут є святкування нашої улюбленої частини набору, у котрій ми можемо визначити найбільш пам’ятні моменти та підсилити нові для всіх композиції та стратегії, що не мали і шансу віднайти успіх протягом всього набору.

Основні моменти оновлення

Інфографіка магазину ротацій

Зустрічі

Як основна механіка Чорнильних казок, Зустрічі йдуть з гри після цього оновлення. Згадуючи філософію останнього оновлення набору, ми віддаємо шану механіці – всьому тому, що ми так сильно любили, і навіть тому, що любили трохи менше.

Зміни частоти

Більше улюбленого та менше менш улюбленого. Ну і загалом більше Зустрічей!

  • Кожна гра тепер матиме 5 Зустрічей.
  • Наступні Зустрічі з’являтимуться частіше: Даріус – Військовий трофей, Кобуко – Танцюй зі мною, Джакс – Підтримка чи Артефакт, Кай’Са – Золотий магнітний знімач чи 5 золота, Ка’Зікс – Досвід коштує 3 золота, Лі Сін – Скарбниця, Орн – Скарбниця Артефактів, Сетт – А ви знали? Качання із Сеттом робить вас БІЛЬШИМИ, Трістана – Дарує золото, Йорик – Рероли коштують на 1 золота менше, Зої – Тільки непарні рівні, Зайра – 3 однакових компонента.
  • Наступні Зустрічі з’являтимуться рідше: Еш – Знай наступного опонента, Лілія – Зміщує Ауґментації, Орн – Карусель артефактів, Йорик – Рероли коштують на 1 золота менше обмежений час.

Зміни ефектів Зустрічей

Сторонні підсилення чи більше волі Зустрічам?

  • Танці з Кобуко тепер дають ще більше нагород.
  • Трістана дарує ще більше золота.
  • На риболовлі з Таам Кенчем тепер простіше отримати максимальну винагороду.

Величезні зміни

 Величезні, як і показ інформації розробників нашого наступного набору!

Риси

Ми додаємо прорив для рис Велетнів та Вартових на 8 одиницях, що додасть їм додаткові можливості, окрім простого збільшення захисної сили.

Фортуна – це наша найбільш зосереджена на кіберспорті риса, але з усім цим направленням на змаганнях, сама риса була відносно слабкою останніми оновленнями. Разом з завершенням Корони тактика, ми можемо зробити нагороди цієї ризикової риси більш визначними.

  • Нове Велетень: Додано 8 Велетнів, що надає 115 броні та магічного спротиву
  • Нове Велетень 8: Велетні тепер також стають велетенськими, збільшуючи свій розмір на 50%.
  • Фортуна – Базова удача стадії 3: 2 >>> 3
  • Фортуна – прорив удачі до максимальної нагороди: 250 >>> 225
  • Нове Вартовий: Додано 8 Вартових, зменшення отримуваної шкоди котрих 45%
  • Нове Вартовий 8:Вартові тепер також стоять на вашій варті, дозволяючи вам бачити проти кого буде наступний бій.

Чемпіони: Ранг 1

Ці чемпіони першого рангу не мали можливості бути кері протягом всього набору, або ми просто змінюємо їх характеристики, щоб відкрити нові командоутворення.

Кобуко >>> Ко-буп-ко. Більша швидкість атаки має дозволити Кобуко швидше плескати долонями, що відкриває доступ до нових команд, що залишають після себе тільки ляпаси.

Говорячи про ляпаси, Мальфіт також отримує збільшення швидкості атаки, що разом з Велетнями 8 має зробити цього кам’яного бійця гарним варіативним кері для битви за топ 8.

А тут загадка для вас: який чемпіон ближнього бою одиночної лінії у Лізі легенд та TFT має абсолютно протилежні результати?

  • Джакс – максимальна мана: 20/60 >>> 0/40.
  • Кобуко – швидкість атаки: 0.5 >>> 0.6.
  • Кобуко тепер стає більшим, якщо ви маєте Щасливі долоні (Ауґментація).
  • Мальфіт – швидкість атаки: 0.55 >>> 0.65.
  • Рек’Сай – мана: 40/90 >>> 40/80.
  • Рек’Сай – шкода від вміння: 70/90/120% сили вмінь + 12% одиниць здоров’я >>> 70/90/120% сили вмінь + 15% одиниць здоров’я.
  • Сивір – тривалість дії вміння: 6/7/8 секунд >>> 6/8/10 секунд.
  • Ясуо – щит від вміння: 225/250/300 + 50/60/75% броні/магічного спротиву >>> 225/250/300 + 60/75/100% броні/магічного спротиву.

Чемпіони: Ранг 2

Фокус нескінченних сліз: Спорядіть 2 сльози у Рівен, створивши Синій баф і дивіться, як сльозогонить ворогів, у той час як вони створюють ще більше сліз (своїми очима).

  • Аатрокс – зцілення від вміння: 120/150/200% сили вмінь >>> 180/210/270% сили вмінь
  • Рівен – мана: 0/25 >>> 0/20

Чемпіони: Ранг 3

Проходь далі, малий друже, Алуна через силу атаки прибуває. Із вмінням, що збільшує швидкість атаки, Шьодзіновий спис все ще буде найкращим предметом для неї, але спробуйте зібрати Алуні більше швидкості атаки чи щось гібридне, як-от Червоний баф або Вбивця гігантів, для отримання повної переваги від її вміння стріляти місячними променями.

Посилені атаки Діани стали ще сильнішими, що робить Зуб Нашора для неї гарним вибором.

  • Алуна – сила атаки: 40 >>> 55.
  • Діана – шкода від-удару під час дії вміння: 75/110/180% сили вмінь >>> 90/135/220% сили вмінь.

Невеличкі зміни

Невеличкі, на відміну від потужності цих рис/чемпіонів у наборі Чорнильних казок.

Риси

У наших невеличких змінах ми робимо мікроскопічне послаблення Снайперів та двох чемпіонів, що були занадто сильними протягом цього набору. Називайте це послабленнями задля розплати.

Враховуючи лише 1 потрібну Емблему, Снайпери 6 (та навіть 4) домінували занадто багато оновлень.

  • Збільшення шкоди Снайперів за гекс: 8/18/35% >>> 8/17.9/34.7%.

Чемпіони

Неважливо був це Небесний Йоне чи Бард нашого першого оновлення – ці двоє постійно створювали проблеми, домінуючи у меті довгий час. За це все, ми відпускаємо їх маленьким шкідливим ручкам таке ж малесеньке послаблення. А якщо говорити більш серйозно, то їх можливість масштабування від всіх джерел (сила атаки, сила вмінь, швидкість атаки) створила важку ситуацію з їх балансом. Ми занотували це, щоб у чемпіонів майбутніх наборів не з’явилася така ж проблема дизайну.

  • Бард – сила атаки: 55 >>> 54
  • Йоне – сила атаки: 65 >>> 64

Переклад

Дмитро "Xazaron" Гордієнко

Оформлення

Євген "EugineOwl" Киян